۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۰۴۴۵۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش در مناطق سردسیر به صورت برفی است و در برخی مناطق تهران هم به صورت برف و برخی هم به صورت باران است.
کد خبر: ۳۵۹۳۹

بارش‌ها تا چه روزی ادامه دارد؟/ این استان‌ها فردا برف می‌بارد

زمان خروج سامانه بارشی از کشور/ بارش‌ها در تهران "خفیف" می‌شود

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به وضعیت بارش‌ها در کشور پرداخت و مطرح کرد: طی امروز بارندگی را برای مناطقی از زاگرس مرکزی یعنی استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، استان مرکزی، استان همدان، قم، تهران، البرز، قزوین، کرمانشاه، ایلام، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شرق و شمال خوزستان، بخش‌هایی از استان فارس، استان بوشهر و همچنین در استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان بارش‌ را شاهد هستیم. بارش در مناطق سردسیر به صورت برفی خواهد بود.

وضعیت بارش برای فردا، برای استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و همچنین استان سمنان بارش را داریم.

ضیائیان به وضعیت بارش‌ها برای روز جمعه اشاره و مطرح کرد: وضعیت بارش برای فردا، برای استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و همچنین استان سمنان بارش را داریم. 

وی افزود: برای شهر تهران هم طی فردا بارش را شاهد هستیم اما خفیف خواهد بود. بارش در برخی مناطق تهران به صورت برف و برخی هم به صورت باران است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان متذکر شد: وضعیت سامانه بارشی شنبه کشور خارج می‌شود.

برچسب ها: بارش باران بارش باران در تهران صادق ضیائیان سامانه بارشی
ارسال نظر
آخرین اخبار